lördag 19 december 2009

Ett försenat JÄTTEGRATTIS till bästaste vännen, Camilla!!!

På grund av att vi inte kunnat komma ut på nätet,
så har jag inte kunnat skriva en hälsning till min bästa vän Camilla,
förrän idag, och hon fyllde år den 18 december.
Så ett jättestort GRATTIS till dig min vän, vad skulle jag göra utan dig?
Du finns där, i vått och i torrt, jag kan ALLTID lita på dig.
Du är helt enkelt den bästa vän jag kan önska mig.
Så till dig önskar hela familjen en riktigt stort GRATTIS.
Massor med kramar från oss till dig.


True Best Friends

Like a needle in a haystack,
true friends are hard to find.
That's why I'm so thankful that I can call you mine.
Whenever I need a shoulder you're there to catch my tears.
You've kept my many secrets,
Throughout the past four years.
You've been their through my afflictions,
You've witnessed my defeats.
I'll remember all the good times,
And pray the bad ones don't repeat.
With you my heart is honest,
but there's one thing I never told you.
Thank you for everything you've done
There's no one else like you.
No one that could ever be a
true "best" friend like you

Happy Birthday

Inga kommentarer: